آموزش استفاده از گیفت کارت استیم

در این مقاله قصد داریم،‌نحوه وارد کردن و استفاده از گیفت کارت استیم را آموزش دهیم. شما با استفاده از گیفت کارت استیم، می توانید استیم والت یا همان کیف پول استیم خود را شارژ نمایید و از آن اعتبار برای خرید بازی در پلتفورم استیم،‌استفاده کنید.

از کجا گیفت کارت استیم بخریم؟

در صورتی که هنوز گیفت کارت استیم خود را نخریده اید و به دنبال راهی سریع و مطمئن برای خرید گیفت کارت استیم هستید، پیشنهاد می کنیم که گیفت کارت خود را از آیدی یار تهیه کنید. گیفت کارت‌های ما معتبر هستند و بلافاصله پس از خرید به صورت آنی به شما تحویل داده می‌شوند. با خرید از آیدی یار، می‌توانید با خیال راحت از بازی‌ها و محتوای پلتفورم استیم لذت ببرید.

چگونه از گیفت کارت استیم Steam استفاده کنیم؟

زمانی که گیفت کارت استیم خود را دریافت کردید، برای استفاده از آن و افزایش اعتبار استیم والت خود، مراحل زیر را دنبال کنید. توجه داشته باشید، کشور اکانت استیم شما، باید با کشور گیفت کارت استیم یکی باشد.

استفاده از گیفت کارت استیم

1
مرحله اول

به سایت استیم به نشانی https://store.steampowered.com/login بروید. اگر تا به حال حساب استیم نداشتید، در پایین صفحه "Create an account" برنید و سپس مراحل ثبت نام را دنبال کنید. کشوری که در حین ثبت نام انتخاب می کنید، باید با کشور گیفت کارت استیم شما یکسان باشد. اگر از قبل حساب استیم دارید، نام کاربری و رمز عبور خود را وارید کنید و "Sign in" را بزنید.

وارد شدن یا ایجاد حساب استیم
2
مرحله دوم

در بالا بر روی حساب کاربری خود بزنید و سپس "Account details" را انتخاب کنید.

جزئیات حساب کاربری استیم
3
مرحله سوم

در صفحه باز شده،‌بر روی "+ Add funds to your Steam Wallet" را بزنید.

اضافه کردن اعتبار به استیم والت
4
مرحله چهارم

در صفحه جدید بر روی لینک "Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code" بزنید.

دکمه ردیم کردن گیفت کارت استیم یا استیم والت
5
مرحله پنجم

در نهایت کد گیفت کارت استیم خود را در قست "Steam Wallet Code" وارد نمایید و "Continue" را بزنید.

استفاده از کد گیفت کارت استیم

سوالات متداول استفاده از گیفت کارت استیم والت