آموزش افزایش فضای آیکلود

زمانی که شما یک اکانت اپل ایدی می سازید، اپل ۵ گیگابایت فضای آیکلود رایگان را به شما می دهد. فضای آیکلود، یک فضای ذخیره سازی ابری است، این بدین معناست که این فضا بر روی دستگاه آیفون یا آیپد شما نیست و این فضای ابری بر روی سرور های اپل قرار دارد.

وقتی فضای iCloud پر می شود، شما می بایست فضای آیکلود را افزایش دهید یا آن را خالی کنید. برای افزایش فضای آیکلود، می بایست فضای بیشتر را خریداری نمایید. در حال حاضر قیمت فضای آیکلود برای اپل ایدی آمریکا، به صورت زیر می باشد. توجه کنید که این هزینه ها به صورت ماهیانه است:

  • 50 GB فضای آیکود $0.99 دلار در ماه
  • 200 GB فضای آیکود $2.99 دلار در ماه
  • 2 TB فضای آیکود $9.99 دلار در ماه
  • 6 TB فضای آیکود $29.99 دلار در ماه
  • 12 TB فضای آیکود $59.99 دلار در ماه

برای خرید فضای آیکلود ابتدا می بایست اپل ایدی خود را شارژ کنید. شما می توانید اپل ایدی را به آسانی با خرید گیفت کارت اپل، شارژ نمایید. برای اطلاعات بیشتر در این باره، آموزش شارژ اپل ایدی را مطالعه بفرمایید. توجه کنید که در هنگام خرید فضای iCloud، بسته به کشور اپل ایدی شما، اپل ممکن است مالیاتی را دریافت کند. برای مثال اگر می خواهید فضای ۵۰ گیگابایت آیکلود را خریداری کنید،‌ که دارای هزینه $0.99 دلار در ماه می باشد، می بایست حداقل $1.2 اعتبار، در حساب اپل ایدی خود داشته باشید.

مراحل خرید فضای ایکلود

1
مرحله اول

وارد Setting گوشی موبایل شوید.

رفتن به تنظیمات آیفون
2
مرحله دوم

در بالای صفحه بر روی اپل ایدی خود کلیک نمایید.

زدن بر روی اپل ایدی در Setting گوشی
3
مرحله سوم

بر روی iCloud بزنید.

ورود به تنظیمات آیکلود در گوشی
4
مرحله چهارم

در صفحه بر روی Manage Account Storage کلیک کنید.

مدیریت فضای آیکلود
5
مرحله پنجم

بر روی Choose Storage Plan بزنید.

انتخاب پلن فضای آیکلود
6
مرحله ششم

فضای آیکلودی که می خواهید را انتخاب نمایید. در نهایت بر روی Upgrade to iCould+ کلیک کنید.

خرید و ارتقا فضای آیکلود

در صورتی که اعتبار حساب اپل ایدی شما کافی باشد، اپل به صورت خودکار مبلغ را از اعتبار حساب اپل ایدی کم می کند و فضای آیکلود شما، ارتقا می یابد. از آنجا که این هرینه، به صورت ماهیانه است،‌ توجه داشته باشید که اپل ایدی شما، شارژ کافی برای ماه بعدی داشته باشد. اپل به صورت خودکار و ماهیانه، هزینه را از اعتبار حساب شما کم می کند و در صورت عدم موجودی،‌ ابتدا به شما اخطار می دهد تا شما اپل ایدی خود را شارژ نمایید. شما ۳۰ روز فرصت دارید تا اپل ایدی خود را شارژ کنید، در غیر اینصورت فضای آیکلود شما به همان ۵ گیگابایت بر می گردد و اطلاعات اضافی شما از روی فضای آیکلود، حذف می شود.