آموزش استفاده از گیفت کارت اپل

پس از خرید گیفت کارت اپل، شما می بایست کد گیفت کارت را وارد کنید تا اپل ایدی تان شارژ شود. در این مقاله نحوه فعال سازی و استفاده از کد گیفت کارت اپل را به شما آموزش می دهیم.

هر کد گیفت کارت اپل شامل ۱۶ کاراکتر است که با حرف X آغاز می‌شود. با استفاده از گیفت کارت اپل،‌ شما می توانید اعتبار حساب اپل ایدی خود را افزایش دهید و از این اعتبار حساب برای خرید برنامه ها و بازی های پولی از اپ استور، خرید های درون برنامه ای، اشتراک های ماهیانه یا سالانه و خرید فضای iCloud استفاده نمایید.

توجه کنید بسته به کشور اپل ایدی و آدرس ایالتی که در اپل ایدی شما به کار رفته است، اپل ممکن است در هنگام استفاده از شارژ اپل ایدی ( زمانی که می خواهید خریدی انجام دهید ) مبلغ بیشتری را به دلیل مالیات، از اعتبار حساب اپل ایدی شما، کسر کند. برای مثال اگر برنامه ای که می خواهید خریداری کنید $9.99 دلار است و کشور اپل ایدی شما آمریکا و ایالت آن نیویورک باشد، اپل مبلغ حدود $10.5 دلار را از حساب شما کسر می کند.

مراحل شارژ اپل ایدی با گیفت کارت

۱
مرحله اول

برنامه App Store را باز کنید.

باز کردن اپ استور
۲
مرحله دوم

در بالا سمت راست بر روی پروفایل بزنید.

باز کردن پروفایل اپ استور
۳
مرحله سوم

در صفحه باز شده، بر روی Redeem Gift Card or Code بزنید.

redeem گیفت کارت اپل
۴
مرحله چهارم

در پایین صفحه برروی Enter Code Manually بزنید.

وارد کردن دستی گیفت کارت اپل
۵
مرحله پنجم

در پایین صفحه کد ۱۶ رقمی گیفت کارت خریداری شده را وارد نمایید. توجه کنید اگر کد را Copy/Paste می نمایید، در ابتدا یا انتها Space یا فاصله وجود نداشته باشد. در انتها بر روی Redeem بزنید.

استفاده از گیفت کارت اپل

سوالات متداول فعال سازی گیفت کارت اپل